Waar ga je werken?
De afdeling Arbeid is verantwoordelijk voor het aanbieden van Arbeid aan gedetineerden, dit als onderdeel van het activiteitenprogramma. Naast het aanbieden van arbeid aan gedetineerden op de werkzalen, kunnen gedetineerden ook ingezet worden op kostenbesparende arbeid, de zogenaamde ‘baantjes’. Er werken ruim 40 medewerkers voor de afdeling Arbeid (medior/senior arbeidsmedewerkers en magazijnmedewerkers). De afdeling wordt aangestuurd door het Hoofd Arbeid. Onder het hoofd Arbeid, zijn twee plaatsvervangend hoofden Arbeid werkzaam. Zij zorgen voor de dagelijkse aansturing van de afdeling. De medewerkers van de afdeling Arbeid werken op veel verschillende plekken in de inrichting. Een deel werkt voornamelijk op het kantoor, een deel op werkzalen en weer een ander deel in het magazijn.
Wat ga je doen?
De administratief medewerker verricht administratieve en ondersteunende werkzaamheden t.b.v. de afdeling Arbeid binnen de inrichting.
Wat ga je doen?
- Beoordelen of rapportages voor het Multidisciplinaire Overleggen (MDO) voldoen aan een set afspraken en zorgen dat deze tijdig plaatsvinden;
- Digitaal verwerken van schriftelijke intakes die de productiecoördinatoren met de gedetineerden hebben gehad;
- Uitvoeren van licht secretarieel werk voor de leiding van de afdeling Arbeid waaronder het notuleren van de vergaderingen;
- Digitaal verwerken van bestellingen voor de afdeling Arbeid. Hierbij bestaat de mogelijkheid om dit later uit te breiden met het verzamelen van bestellingen in het magazijn;
- Maken van content voor de informatieschermen op de werkzalen (via PowerPoint);
- Bijhouden van diverse digitale lijsten. Denk hierbij aan de lijst van gevaarlijke stoffen en gevarenkaarten;
- Ondersteunen van de productiecoördinator bij dagelijkse werkzaamheden. Denk daarbij aan het bijhouden van een planbord en via mail beantwoorden of doorzetten van vragen.
Wie ben jij?
- Jij hebt een doelgroepindicatie;
- jij hebt een mbo werk- en denkniveau (een diploma in een administratieve/secretariële richting is een pre);
- Jij hebt enige kennis en vaardigheid in het werken met van geautomatiseerde systemen;
- Jij hebt enige kennis van het Office-pakket (Word, Excel, PowerPoint);
- Jij bezit vaardigheid in het zorgvuldig verrichten in het verrichten van van eenvoudige administratieve en secretariële handelingen;
- jij hebt goede communicatieve/sociale vaardigheden;
- Jij bezit een proactieve houding en durft te zoeken.
Wat biedt Dienst Justitiële Inrichtingen Zwolle jou?
- Een uitdagende functie van maximaal 25 uur op een mooie werkplek;
- Goede begeleiding op jouw werkplek door een ervaren jobcoach;
- Aandacht voor jouw specifieke talenten en begrip voor de dingen waar je minder in bent;
- De locatie is goed met het OV bereikbaar, OV kosten worden 100% vergoed;
- Een conform salaris van € 17,17 bruto per uur;
- Eindejaarsuitkering van 8,33% (naar rato).