Al bijna vijftien jaar zetten we ons vol energie in voor deze bijzondere doelgroep. Wij verbinden mensen met autisme aan organisaties die de meerwaarde van hun talenten zien. Met elkaar werken we aan de arbeidsmarkt van morgen. Een inclusieve arbeidsmarkt waar medewerkers de rollen krijgen die bij ze passen en daarin kunnen groeien.

Dat vraagt om eenzelfde uitstraling. Daarom heeft onze huisstijl een frisse upgrade gekregen. Een nieuw logo, opgefriste kleuren, en natuurlijk weer onze eigen medewerkers voor de camera. Voor de fotografie werkten we samen met Bianca Toeps, een creatieve fotografe die zelf ook autisme heeft. Een goede match!

Kernwaarden

De huisstijl is ontworpen vanuit onze vier kernwaarden. Met aandacht luisteren we goed naar medewerkers en werkgevers, en zien we wat zij nodig hebben om verder te komen. Met daadkracht maken we het waar. Handen uit de mouwen en gaan! Onze missie geeft ons energie: meer mensen met autisme aan werk helpen én houden. Daarmee stimuleren we groei voor medewerkers en organisaties. En komen we allemaal verder.

Beweging

We willen een beweging in gang zetten. Samen met HR-managers, leidinggevenden, ondernemers, partners, medewerkers en werkzoekenden op naar een arbeidsmarkt waarin mensen met autisme worden gezien en gewaardeerd. En werkgevers profiteren van hun bijzondere talenten. Goed voor de een, goed voor de ander.

We gaan nog meer verhalen vertellen en kennis delen. En nodigen jou van harte uit met ons in gesprek te gaan. Samen komen we verder!

Andere verhalen